בית המשפט העליון קבע: אהוב החרדים ישלח לכלא

הבוקר אמר גפסו כי "עשיתי את כל מה שיכולתי לעשות, ואני מבטיח שאחזיק מעמד גם בהמשך".
בנצי לייזרוביץ 6 Comment on בית המשפט העליון קבע: אהוב החרדים ישלח לכלא

בג"צ דחה הבוקר את ערעורו של שמעון גפסו, ראש עיריית נצרת עילית, על הכרעת דינו של בית המשפט המחוזי בחיפה שבה הורשע בעבירה של לקיחת שוחד • עונש המאסר בפועל אותו גזר בית המשפט על גפסו – 6 חודשים

צילום: Flash 90
הבוקר אמר גפסו כי "עשיתי את כל מה שיכולתי לעשות, ואני מבטיח שאחזיק מעמד גם בהמשך".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המשפט העליון דחה הבוקר (חמישי) פה אחד את ערעורו של שמעון גפסו, ראש עיריית נצרת עילית, על הכרעת דינו של בית המשפט המחוזי בחיפה שבה הורשע בעבירה של לקיחת שוחד.

כמו כן החליט בית המשפט העליון לקבל את ערעור המדינה על גזר הדין וקבע כי יש קלון בעבירה שבה הורשע גפסו.

עוד נקבע כי עונש המאסר בפועל אותו גזר בית המשפט המחוזי על גפסו ואשר הועמד על 6 חודשים, יוותר בעינו אך יהא עליו לרצותו מאחורי סורג ובריח.

הבוקר אמר גפסו כי "עשיתי את כל מה שיכולתי לעשות, ואני מבטיח שאחזיק מעמד גם בהמשך".

לאחר זיכויו הקודם אמר גפסו ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' כי "הרגשה טובה מאוד, אחרי הרבה שנים של תקופה קשה וסבל לי ולמשפחתי יש זיכוי מחולט. לא היה צדק באותם ימים שהייתי בנבצרות, שמנעו ממני לייצג את התושבים שבחרו בי".

אתה מלא בבטן על המערכת? "זה קל להיות מלא על המערכת. ולהתלונן זה פשוט מאוד. אבל מדינת ישראל היא המדינה שלי, יש לי ביקורת אבל אני נשאר בה בכדי לתקן אותה".

כמו"כ נשאל גפסו: איך היחסים שלך עם החרדים? "עוד בבית המשפט, 10 שניות אחרי שהשופטת יצאה מאולם, הטלפון הראשון שקיבלתי היה מהרב גפני יו"ר ועדת הכספים, זה מדהים, אני מאוד מאוהב ומזוהה עם גפני בלי קשר לסיוע שהוא מעניק לעיר שלי, הוא מנהיג דגול שיש הרבה מה ללמוד ממנו".

"אני לא חרדי, אני שומר מסורת, אבל אני מאמין בקב"ה והוא נתן לי את הכוח לעמוד מול כל הדברים האלו, זה לא פשוט כי הרי גם פלדה הוא דבר שבסופו של יום עשוי להישבר, לא היה פשוט, אבל אני מודה לקב"ה שנתן לי כוח להתמודד, הייתי אצל הגר"ח קנייבסקי ואצל האדמו"ר מבעלזא שאני מבקר אותו בתדירות, אצל הרב דוד אבוחצירא הייתי במוצ"ש והוא אמר לי בביטחון מלא שאני מזוכה. זה משהו מדהים".



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    מעניין למה עכשיו לא שמו תמונה שלו עם הרב משערי חסד

  2. 4

    בזכות מרן רה"י שליט"א
    הוא נכנס רק לחצי שנה